Vis enkelt innlegg
Gammel 29-02-08, 12:00   #1
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Bokklubben: Kan en bli vervet i en klubb, selv om en allerede er medlem i et annet?

Vi er medlem i to klubber (Barnas lydbøker og Barnas bokklubb), men vi kunne tenkt oss noen billige friluftslivbøker (Villmarksliv).... og pakkposer til en rimelig penge. Jeg får dette selvsagt uten å bli vervet, men kanskje noen ønsket seg fine premier?....
Er det noen som vil prøve å verve meg, så får dere vervepremie? (hvis det da går an når jeg allerede er i en annen klubb)
Og selvsagt kunne jeg alltids tenkt meg å verve noen tilbake og få vervepremie selv

Hipp hurra for nettmedlemsskap... (bare 2 ganger på 2 år tror jeg at jeg har glemt å avbestille noe jeg ikke ville ha. Er kanskje 3-4 ganger i året jeg bestiller en hovedbok)