Vis enkelt innlegg
Gammel 29-02-08, 11:44   #15
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe (gratis bleier)

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Som sagt dette handler ikke om blå resept/apotek etc og jeg er ikke inntressert i info om det.
Min svigerinne betaler egenandel, ferdig med det.

Jøss. Folk prøver å hjelpe deg med tips og råd, og du oppfører deg som en kjip lærer som har elever som ikke følger med i timen.

Jeg regner med at folk kommer trekkende med de blå reseptene sine, fordi det virker rimelig, ut i fra regelverket, at niesen din burde slippe å betale egenandel, og at det kanskje ligger noen tips å hente i det offentliges tilbud likevel.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat