Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-08, 23:51   #3
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Får ikke søke barnehageplass!

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Sitter her med elektronisk søknad om barnehageplass som må sendes innen 1/3, men får ikke sende den, da min nyfødte datter ikke har fått personnummer enda! Min permisjon er over 20/3-09 og da trenger vi jo barnehageplass i søkeåret 2008/2009. Ikke at jeg har stort håp om å få plass midt i året heller da, men må jo prøve. Vil aller helst være hjemme i ulønnet permisjon fram til august 2009 da, så kanskje dette er et tegn?

Men til spørsmålet da: noen som vet om man kan få "hastebehandlet" tildeling av personnummer pr tlf i morgen? :har ikke tålmodighet til å vente:

Tror barnet får nummer raskt, for jeg har flere ganger opplevd på jobb at jeg slipper å gi nyfødte "nødnummer", men at de har fått personnummer. Ring og spør du!