Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-06, 21:41   #8
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.932
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har gjort akkurat motsatt av rakka. Kjøpte en haug med like svarte sokker, men plutselig så skiftet de utseende litt også måtte jeg kjøpe nye ikke helt like. Dermed hadde jeg mange single sokker igjen. Nå har jeg gjort motsatt. Kjøpt inn en haug med fargerike sokker. De er nemlig så fargerike at de synes og er lettere å parre.

Husarbeidet ellers blir som regel gjort i barnetv-tiden. En av oss spiser kveldsmat med ungene mens den andre tar gulvvask og sånt i de etasjene vi ikke spiser i. Rett etter leggetid tar den som spiste kvelds med ungene første etasjen. Fungerer greit for oss. Etter kl.20 er tiden litt hellig, dvs. det er voksentid og da prøver vi å gjøre minst mulig av husarbeid og heller kose oss litt.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat