Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-08, 10:44   #197
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det galskap å sette fire barn til verden?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Men ærlig talt, det finnes da ikke noe riktig og galt i denne saken? Noen (ønsker å ) følger opp barna sine på en måte som gjør at de har hendene mer enn fulle med ett eller to barn, andre har andre ønsker om hvordan de vil at familien skal fungere, og hos dem går det rundt med både fire og flere barn.

Det betyr da ikke at de som har mange barn lar dem gå for lut og kaldt vann og de som velger å bare ha ett barn er curlingforeldre som ikke viker fra podens side ett sekund?

Nå vet jeg ikke om du siktet spesielt til meg - men jeg er altså enig med deg. Det er ikke noe riktig og galt. Det jeg sier er at det å ha fire barn krever mer enn å ha to - hvis man altså ellers ønsker at barna skal kunne delta på aktiviteter som deres jevnaldrende deltar på. Det handler ikke om enten-eller her, lut og kaldt vann eller curlingforeldre.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat