Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-08, 20:36   #152
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det galskap å sette fire barn til verden?

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Nei det er det ikke.

Men helt seriøst: Hvordan løse det med bil?

Vi snakket om det her om dagen. Scenario som følger: Tredjemann i magen hadde vært 2 stk. Hvordan løse det med 4 barnestoler + tvillingvogn?

Vi hadde ikke hatt råd til en relativt ny bil av type Caravelle, og måtte kanskje ha satset på en gammel og dårligere løsning. Ikke så ideelt det da, men...

3. barn i magen for meg, var 2 stk. Dermed 4 barn. Klart det er utfordring med bil! Hus/leilighet også. Vi hadde ikke råd til ny bil. Noen ganger kan man rett og slett ikke få det man vil. Vi måtte selge bilen vi hadde, og kjøpe en som hadde plass til mange barneseter og tvillingvogn. Kjørecomforten måtte komme i siste rekke. Men man må jo bare takle det, da! Hva annet skal man si, da? Nei, takk -jeg tar bare den ene med meg hjem? Fy søren så lei jeg ble av alle kommentarer av typen "Jeg er så glad det ikke er meg, jeg hadde ALDRI klart det" og "Skjønner ikke hvordan du klarer det, jeg, det hadde aldri jeg greid". Klare? Er det noen annen mulighet enn å "klare, orke og greie"?

:holder munn:

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat