Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-08, 11:20   #79
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Det er det nok. Samtidig så ser jeg at hos oss er det ikke mange barn igjen kl 16. så jeg tror nok, som bl a Tjorven sier her, at det er sikkert en del hvor foreldrene deler seg, hvor den ene begynner tidlig og den andre sent. (Som meg, for eksempel, som kom på jobb allerede kl 7 i dag, og som skal hente før 16.) Eller at det er flere som jobber redusert stilling.

Ja, jeg trodde nesten alle delte seg jeg? Alle jeg kjenner gjør det hvis begge foreldrene jobber omtrent fullt. Men selv med å gjøre det har jeg problemer med å se at levering noe særlig senere enn 8 fungerer hvis man har lyst på fellesmiddag i femtiden OG har litt vei til jobb OG har lyst på full arbeidsdag.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat