Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-08, 17:49   #68
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?

"Herregud, hvor stor har du tenkt å bli??" hører jeg fra ei på jobb hver bidige gang jeg er innom. Nei, altså... Jeg tenkte å gi meg når jeg tipper over.

"Næmmen, går du sånn enda?" Nei, nå har jeg byttet til pute under genseren. Ungen ligger alene i bilen.

Har fått mange kommentarer som "Denne gang MÅ det jo være en gutt! Tenk så PERFEKT å ha en av hver!" og "Får håpe det blir en gutt nå da, sånn for mannen din sin skyld, liksom..." Ja, han hadde sikkert dævva om det blei ei jente til.

Forøvrig var jeg en av dem som sa "Gutt sa du? Jippi, da trenger jeg ikke få flere!" Hadde nok blitt litt "dere mååå jo prøve på en gutt-press" fra svigerfamilien. Jaja, de maser alt om nr. tre, og nekter å tro meg når jeg sier at jeg er fint ferdig. "Jamen, du MÅ jo ha mer enn to barn! To er jo aaaltfor lite!" sa svigerinnen min som er gravid med nr. fire. Da ble jeg litt småsnurt og sa "Selv om du prøver å ta igjen moren din, så betyr ikke det at jeg må!" (De er fem søsken)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat