Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-08, 10:02   #78
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det galskap å sette fire barn til verden?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg tror muligens du (med flere) undervurderer dere selv, dere hadde sikkert klart det, men at det medfører en del arbeid er vel ikke til å stikke under en stol.

Sjølvsagt klarer ein det. Eg hadde klart både fire, seks og åtte ungar om eg "måtte", men eg trur ikkje at kvar enkelt hadde fått den oppfølginga eg ønsker å gi då.

Eg uttalar meg med utgangspunkt i kva eg ideelt sett ser føre meg ut frå dagens situsjon. Nokre gongar tek livet uventa vendingar, og ein kan brått sitte med både fleire og færre born enn ein opprinneleg planla og likevel vere lykkelege.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat