Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-08, 10:35   #70
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det galskap å sette fire barn til verden?

Ja..hehe...jeg er nok en smule gal Her er det fem barn og selvom det aldri ble planlagt fler enn 4, så ble det altså dobbelt opp siste gangen. For en fantastisk gave!!!

Og ja. Vi har måttet bytte bil flere enn en gang. Temaet bil var faktisk det første jeg tenkte på når en tidlig ultralyd viste tvillinger siste gangen og ikke bare nr 4 som hadde passet så fint, for vi hadde jo byttet til 6 seter!

Ja ja. Det kom to, og ungeflokken ble fem. Bilen ble byttet og det meste ordner seg.

Jeg har også fått endel kommentarer og spørsmål. Jeg tillegger ikke disse særlig vekt. Ikke ser jeg på meg selv som "supermamma" og "overskuddsmenneske" heller, selvom noen nok vil sette det stempelet i min panne.

En stor ungeflokk er en gave. Jeg tør love at det ikke er fem ganger så mye arbeid med fem barn versus et barn

Og ja. Alle barna har samme far. Folk lurer faktisk ganske ofte på det.

Det eneste jeg kan kjenne på i magen av og til, er det faktum at vi sliter når det handler om ferie. Det er svært vanskelig å få til. Både økonomisk og praktisk. Den biten av livet mestrer vi ikke å gi barna. Vi tar på oss brillene og håper at de får nok med seg i sekken til at det ikke spiller den største rollen.