Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-08, 16:03   #202
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg liker ikke dette nye vennesystemet.
Jeg vil ikke at alle skal lese bloggen min eller se bildene mine, jeg vil være litt anonym. Slik det er nå må jeg jo rett og slett avvise folk og si at jeg ikke vil være venn med dem. Enten det, eller jeg må skrive "åpen" blogg og droppe bilder. Det liker jeg dårlig.

Sitat:

Acsa:
Jeg synes at det å legge opp til halv- og helinterne klikker og tilganger og venner og popularitetskonkurranser ikke er noe særlig, med stort potensiale for å skape misstemning. Og det gjør noe med stemningen her inne, samme om man velger å ta disse funksjonene i bruk eller ikke.

(Selv om jeg ikke har blogg slik Liven har da. Lysten til å opprette en blogg ble redusert med det nye systemet.)

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat