Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-08, 14:21   #190
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg synes at det å legge opp til halv- og helinterne klikker og tilganger og venner og popularitetskonkurranser ikke er noe særlig, med stort potensiale for å skape misstemning. Og det gjør noe med stemningen her inne, samme om man velger å ta disse funksjonene i bruk eller ikke.

Jeg er enig med deg, og jeg er glad for at du som har vært her en stund sier det. Jeg får litt sånne ungdomskoleassosiasjoner med de som er innenfor og de som er utenfor når jeg hører om vennelister og invitasjon til sosiale grupper.

Selv er jeg fullstendig venneløs og ikke invitert verken her eller der. Men det er heldigvis bare på FP og ikke i RL!

noen er ikke aktiv   Svar med sitat