Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-08, 14:00   #189
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Jammen, tenk om jeg vil være med i en støttegruppe for kvisete rumper, men ikke vil at en masse utenforstående skal vite at rumpa mi er kvisete, da?

For å være mer seriøs: Jeg tenker vel mer på grupper som går på personlige ting som sykdom, overvekt, incestutsatte osv. At medlemmer innad i gruppa vet om hverandre er jo en ting, men at en hvilken som helst annen skal kunne se på profilsiden og se så mye info om en synes jeg er litt dumt. Om du skjønner. Da forsvinner jo kanskje noe av vitsen med en lukket gruppe bort?

Jeg skjønner hvor du vil, men med den funksjonaliteten som er nå vil alle grupper være helt åpne, alle vil kunne se alt som foregår. Det sier seg da at enkelte tema ikke passer i det systemet, og at en bør tenke seg litt om hvor en melder seg inn.

En kan begrense hvem som får se store bilder, være medlem og skrive meldinger, men ikke mer. (Dette er ikke lukkede forum-brukergrupper)

HP er ikke aktiv   Svar med sitat