Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-08, 21:44   #568
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Hehe! Jeg var faktisk i ferd med å slå det fra meg før jeg gikk i prøverommet selv (på grunn av min massive vinterpåkledning (- Er det verdt det?)).

Men da jeg først hadde prøvd dem var jeg solgt! Begge er enda finere på enn man skulle tro (les: begge er flatterende også på en noe mindre timeglassaktig figur enn utstillingsdukkene har).

Så det spørs om du ikke bør ta deg en tur på Oasis igjen - en litt pyntet anledning byr seg alltid. (Disse er faktisk så lite pyntede at jeg, i min innbitte olabukse- og hettejakkepraksis, vurderer å bruke dem på jobb. Men slikt blir som regel bare med tanken.)

Hm. Jeg må innrømme at prisen var litt avskrekkende også. Hhv. 700-ett-eller-annet og 800-ett-eller-annet, hvis jeg ikke husker feil? Jeg ser poenget med allsidigheten, for ja, begge to kan brukes til mange forskjellige anledninger. Etter å ha trålet mange klesbutikker etter kjole, var det disse som skilte seg desidert mest positivt ut, så jeg bør kanskje revurdere? Ofte er det imidlertid slik etter å ha prøvd et plagg man har siklet på, at "phu, det var ikke så pent likevel, der sparte jeg de kronene". Men når du sier at de var fine også, da spørs det om jeg ikke burde tenke meg om én gang til. Det er lett å komme i skade for å dumpe innom en Oasis-butikk ...