Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-08, 21:41   #32
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: - Kutt ut frokosten!

Jeg har overhodet ingen tro til å tvinge i meg (eller barna for den saks skyld) noe som helst mat, uansett hvilken tid på døgnet det måtte være.

Jeg har ikke spist frokost på ti år minst, og jeg lever i beste velgående. Kroppen min trenger tydeligvis ikke det. Jeg har utmerket sultfølelse ellers på dagen, er ikke overvektig og frisk på alle andre måter. Kroppen bare orker ikke tenke mat før i ellevetiden, og da lytter jeg på den. Akkurat som jeg lytter på den når den sier at den ikke er sulten til middagstid.

Storesøster spiser heller ikke frokost, og er aktiv, sunn og så å si aldri syk. Hun spiser sitt første måltid halv tolv i barnehagen, og det går aldeles strålende. Champion derimot trenger frokost for å komme ordentlig i gang.

Jeg tror på at vi er forskjellige alle mann, og tror fremdeles (som i alle andre tråder om ernæring) at kroppen vår forteller ganske godt hva vi trenger, hva vi ikke trenger og hva vi skal/ikke skal ha i oss.

Jeg er forresten A-menneske og morgenfugl, og kjempeopplagt tidlig på dagen, og holder blir ikke trøtt og sliten før det nærmer seg arbeidsdagens slutt. Jeg vil ikke engang vite hvor mye energi jeg hadde fått ut av en frokost. Før du vet ordet av det hadde jeg kanskje flydd ut av vinduet.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat