Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-08, 11:53   #10
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal til syden ...

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Ja, nå skal mine to tenåringer og jeg på sydentur sammen med min søster og hennes tenåring. Vi har ikke råd til å reise hele familien, men regner med at det blir tur når jeg og gubben er i jobb igjen (dersom gubben kommer i jobb igjen).
Så veslemor og gubben må bli hjemme.

Tenåringene mine har, som tidligere nevnt i en annen tråd, klaget i mange år på at ALLE har vært i syden, men ikke de. Nå skal vi reise. Det MÅ være billig. Jeg har sjekket priser idag og vi havner nok i Bulgaria eller Romania. Noen som vil anbefale noe som er billig?

Jeg vil anbefale deg å gå inn på f.eks. Ving og sjekke ut lavpris-kalenderen for da kan du finne ut hvor og når det er billigst for dere å reise, samt at det kommer opp alternativer for dere.

www.ving.no

Elin er ikke aktiv   Svar med sitat