Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-08, 08:55   #19
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen med dysleksiangst her inne??

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

jeg har ikke dysleksi, så det er ikke derfor jeg ikke er så nøye med stor bokstav etter f eks punktum.

Jeg for min del har en mann som har kraftig dysleksi, og det er delvis av hensyn til slike som ham at jeg alltid skriver så korrekt jeg bare kan.

Dyslektikere synes nemlig det er veldig mye lettere å lese tekster som er fri for skrivefeil, der tegnsettingen er korrekt og i henhold til standard og der språket flyter godt. Man gjør det svært vanskelig for en dyslektiker å lese når man for eksempel dropper store bokstaver i begynnelsen av en setning.

Sånn bare for å svare litt seriøst på et ellers ganske tåpelig innlegg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat