Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-08, 13:26   #232
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Kresne" unger og usunn mat

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Jeg nevnte det for legen en gang vi var der, om det kunne være det. Svaret jeg fikk da var at hvis det var det så var eneste måten å finne ut det på, å kutte ut alle melkeprodukter og se om det ble bedre. Den måten de testet det på før var de visst nå gått bort fra. Men hun hadde mest tro på at det var ørene, og sendte rekv. til ØNH. Så der står vi i dag...

Jupp, man må nok kutte ut alle melkeprodukter. Jeg kjenner et par stykker som har hatt veldig god effekt av det, hvor ørebetennelsene og alle de andre problemene med luftveiene var symptomer på melkeintoleransen og forsvant raskt når de kuttet ut alle melkeproduktene. De har selvfølgelig gjort det i samråd med ØNH og ernæringsfysiolog.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat