Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-08, 15:48   #17
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Hvor ofte ladyshaver/napper etc. etc. du deg?

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Philips.
Min heter Philips beauty, og er tom. i en fin blåfarge., så har den en "tråd" i bunnen til å henge den opp med, så min henger stort sett i dusjen. Så har den en lader som har en liten plate den står på når den lader, med sugekopper.
Jeg hadde Philips før det også, som ikke kunne brukes i dusjen, men var veldig fornøyd med den også, og den virker egentlig glimrende enda selv om den er en drøss år gammel. Men jeg fikk den nye i gave, og det var i grunnen veldig kjekt å kunne bruke den i dusjen så.

Du blir ikke nuppete eller noe sånt av den? Bruker du skum eller annet produkt i tillegg? (Har ikke peilig jeg, men skulle hatt noe som funka bedre enn mannens høvleri).

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat