Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-08, 09:28   #22
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når noen skriver sine egne barns navn feil - Hva gjør dere?

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

De kunne da elegant unngått dette ved å bruke Linea som er mye penere, og noe helt annet enn André som ikke er noe fint.
Jaja, det var mitt konstruktive bidrag idag.

Hvorfor er Linea finere enn Linnéa? Uttales det annerledes?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg får se hva jeg skal gjøre med alexsander og linnèa da sjø'! Jeg har jo blitt utestengt fra forumet 2 ganger i dette svangerskapet, så jeg må passe på hva jeg driver med nemlig...

Utestengt 2 ganger i løpet av svanerskapet?!

Jeg blir alltid like forundret hver gang en av de fornuftige, stødige FP-damene forteller om utestengelser på NM/SM - Har dere raving lunatic personligheter på nevnte forum som vi aldri ser noe til her inne?

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat