Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-08, 14:41   #11
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elektrosmog

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Helseproblemer pga. stråling fra trådløse nettverk ble blant annet behandlet på NRK Puls for ikke så lenge siden. På siden jeg har linket til er det også et bekymringsbrev fra fylkeslegen i Trøndelag.

Og her er tilsvaret fra Statens Strålevern.

Sitat:

At det mangler dokumentasjon på at noe er farlig vil ikke si det samme som at det ikke er farlig. Det betyr bare at det mangler dokumentasjon.

Det betyr ikke nødvendigvis bare det. Det betyr for eksempel ikke at det ikke fins grundig forskning som ikke klarer å påvise noen indikasjoner på at det er farlig. Jeg anbefaler å lese Statens Strålevern sitt tilsvar, jeg opplever de som villig til å innrømme at det er mye som er ikke er ferdig forsket på når det gjelder lav stråling, samtidig som de påpeker at det eksister mye forskning som indikerer at det ikke er noen spesiell fare med lave strålefelt.

Arrogant og kimsing er nevnt, ikke at jeg helt ser hvor den hatten passer. Jeg vil dra fram ignorant, noe jeg syns det er å lukke øynene totalt for den forskning som allerede finnes.

Teknologi som fører til mye stråling er for øvrig ikke av nyere dato. (Se tilsvaret for dette også).

Sist redigert av torsk : 23-04-09 kl 20:43. Årsak: Retter opp i gamle synder (-> for øvrig)
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat