Tråd: Kalendergaver
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-06, 10:41   #42
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kalendergaver

Nå fikk jeg en idé som jeg ikke tror jeg skal bruke selv, men kanskje noen andre er interessert. Da Lillegutt var rundt to, laget jeg et lite album til ham, et sånt lite med plastlommer som man stikker bilder inn i, med bilder av alle i familien. Gjerne bilder av dem sammen med ham, hvis vi hadde det. Vi bor langt unna all familien vår, så han ser dem ikke så ofte, og jeg tenkte dette kunne være en fin måte å lære hvem alle var og bli bedre "kjent" med dem. De fleste nære familiemedlemmene var med på flere bilder, så han kunne kjenne dem igjen der, og så hadde vi også noen bilder av venner. Han var veldig glad i dette albumet og "leste" det i filler, og jeg tror faktisk det hadde litt å si for å lære ham at dette var folk som var del av vår familie og som spiller rolle, selv om han ikke så dem ofte.

Jeg kan tenke meg at dersom man f.eks. lager et "familietre" på et stort ark, så kan det være ett bilde hver dag i adventskalenderen - enten kan man lime på ett bilde hver dag, eller man kan lage luker man skal åpne og finne bilder bak. Eller man kan gjøre det enklere og dele ut ett bilde hver dag til å putte inn i et slikt lite album.