Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-08, 23:57   #152
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Legimitasjon og andre ord vi tror vi kan

En klassiker er Hennig Olsen. Det heter ikke Henning Olsen. Jeg startet en spørreundersøkelse angående Hennig Olsen i et annet forum en gang, og da viste det seg at kun 19,48% alltid hadde brukt riktig navn.

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Rørleggeren som skulle montere oppvaskmaskin i hytta til foreldrene mine ble oppriktig forbauset da han skjønte at det ikke het koppvaskmaskin. Jamen, den vasker jo kopper..?

Var han fra nordre deler av landet? En tidligere kollega av meg sa "kopphandukka" til kjøkkenhåndkler. Jeg digger det ordet.

Jeg får skikkelig dårlige vibber av "fotokamera" og "overigår".