Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-08, 20:08   #14
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Phil & Teds for dummies

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Den er smal, men den er smalere nede enn oppe. Derfor merket vi det mye bedre med Trollet da hun var to enn da hun var nesten fire, etter hvert vokste hun forbi det smaleste partiet, og da hadde hun plutselig god plass igjen. Vi syntes aldri det var noe egentlig problem, da.

Ja, den blir jo bredere oppover, så jeg ser at det blir bedre jo eldre barnet blir. Men jo barnet er, jo sjeldnere brukes vogna. Iallfall her hos oss. Jeg må innrømme at jeg synes det er en kraftig ulempe i tiden fra drøye året og oppover.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat