Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-08, 21:38   #139
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge ammet du?

Opprinnelig lagt inn av eli83, her.

Skulle tro det!!! Jeg tror jeg er imponert over hvor lenge dere har ammet! Jeg
ammet storesøster i elleve mnd. Lillebror er ikke født enda, men jeg tenkte å amme like lenge med ham, eller jeg trodde i alle fall det var lenge med elleve mnd til et år! Gleder meg til å amma igjen, synes det var forferdelig koselig

Til dere som ammer til barnet er godt over året: Hvordan gjør dere det? Altså hvor mange puppemåltider er det til dagen, og hvordan er de fordelt? Spør de etter pupp selv kanskje?

Etter at jeg har begynt å jobber (da de var 14, 12 og nå 10 måneder) så har jeg ammet morgen, etter jobb, og kveld, sånn i teorien. Med mellomsøster var det også mye nattamming en periode. Etter at jeg var ferdig med å nattamme henne så måtte jeg også innføre en "kun pupp i pysj"-regel med henne. Hun fikk samme forhold til puppen som jeg har til en godteskål på bordet: En konstant, nesten irriterende fristelse som man stadig vekk må nibbe innom.