Tråd: Tiramisu
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-08, 16:30   #2
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tiramisu

Jeg har en veldig god oppskrift, men ikke her! Viktig: Mye mascarpone og bare eggeplommer (pisket til eggedosis). Jeg prøvde en oppskrift en gang med mye egg, inkl. stivpisket eggehvite. Det ble veldig feil konsistens syns jeg.

Jeg har lagt ut en oppskrift tidligere på en tiramisu-liknende dessertkake med nøttebunner, den er knallgod og den ostekremen i den oppskriften er helt perfekt. Den kan selvfølgelig også brukes til vanlig Tiramisu.

Og så er det aller best med Marsala, syns jeg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat