Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-08, 22:58   #19
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen tips om Renault?

Opprinnelig lagt inn av Hunter, her.

Min Bestemor har en renault scenic som hun kjøpte ny i 2000. Ingenting feil med den. Perfekt bil for en liten familie vil jeg si.
Er fortsatt bestemt på at renault lager gode og billige biler. Man får mye bil for pengene.

Det gjer ein nok - om ein er heldig med å treffe ein bil som er laga på ein god dag på fabrikken... Litt flåsete sagt, men eg kjenner mange Renaulteigarar, svært mange. Nokon få er knallfornøgde med bilane sine, dei fleste berre ristar trist på hovudet når det kjem til spørsmål om korleis det går med bilen. Dette gjeld uansett modell og årgang av Renault. Familiar med to stk Renault opplever at den eine går som ei klokke, den andre er meir på verkstad enn på vegen. Det er praktiske bilar og gode å køyre - når dei berre fungerar.

Eigne erfaringar er som tidlegare nemnt, ikkje gode. Eg trur vi skifta det meste som kunne skiftast på den bilen. Den var kjøpt ny og alle service var følgde. Det einaste vi kunne vere sikre på var at det kom til å bli oppdaga masse rart som måtte fiksast på på kvar einaste service, og at neste verkstadbesøk pga hjullager, oljelekkasje eller noko anna akutt, aldri var langt unna. No har vi skifta til Toyota og er storfornøgde.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat