Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-08, 14:31   #2
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Musikk til arbeidet.

På trening (i de to siste månedene) varmer jeg opp med Bob Marley- låter; Stir it up, Jammin, Three little birds, og One Love.
Deretter hører jeg på Pressure Drop (Jimmy Cliff ), og Ode to The LRC ( Band of Horses).
Når tempoet skal økes "spoler" jeg frem til Could you be loved (B. Marley), og Conga (Gloria Estefan & The Miami Soundmachines). Deretter kommer Holiday (Greenday), Snow ( RHCP), Beat it (Michael Jackson), What you`re waiting for (G. Stefani), og Objection (Shakira).

Når det er tid for å gire ned igjen, så hører jeg på Mercy Seat (Nick Cave), You dont know what its like og Icky Thump (White Stripes), Country Girl (Primal Scream), Unforgiven (Metallica), og litt roligere låter.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat