Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-08, 10:53   #46
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om Facebook?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg har det stadig moro på Facebook, klarer meg fint uten SuperWall og alt det andre, men synes det er en fin måte å holde kontakt med gamle og snoker som Torsken på nye. Wallen, messagene, gruppene og eventsene er praktiske, og alle de geniale testene man kan ta når man egentlig skal jobbe.

He,he!
Jeg tror jeg hadde vært fortapt om jeg hadde hatt en kontorjobb og satt foran PC'en hele dagen... Jeg hadde jo ikke klart å holde meg unna slikt i det hele tatt.
Godt jeg må slepe meg inn i et klasserom - langt unna alle FP- og Facebookfristelser!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat