Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-08, 15:45   #4
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.896
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rettigheter iforbindelse med feil i annonse?

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Det høres ut som du har en relativt god sak - oppramsing av flere delprodukter i annonse kan nok ikke anses som en "trykkfeil". I tillegg er opplysningene bekreftet av personalet, hvilket tilsier at du har rett. Du klarer selvsagt ikke å dokumentere hva personalet sa, og det er jo en klar ulempe.

Jeg antar at nettverkskortet er betydelig dyrere enn de andre tingene du nevner, men det er vel en nødvendig forutsetning for å ha et trådløst nettverk.

Det som imidlertid får meg til å stusse litt er behovet ditt for å spørre to ganger om opplysningene i annonsen var riktig? Var det så uklart at det kan ligge noen problemer her?

Nei, jeg har bare i minne om at ting kan være feil i annonser og ville derfor forsikre meg om at det virkelig var sant det som stod der. Alt jeg fikk utlevert var jo en stor eske uten mulighet for å sjekke innholdet inni, og ville derfor være sikker på at jeg ikke ble lurt. :skeptisk forbruker:

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat