Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-06, 11:49   #2
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Eh … Ja? Det samme kan man for øvrig si om alle regler for bruk av mellomrom: før måleenheter, før prosenttegn, tusentallsskille, etter punktum og hva har du.

Og er det noen som bryr seg om hva man gjør når man ikke skriver maskinelt da? Du står selvsagt fritt til å utforme handlelistene dine akkurat slik du selv vil.

Ja, jeg ble bare så overrasket over at språkrådet er såpass "moderne" at de spesifiserer tegn på maskin. Jeg har jobbet en del med tegnsett og det er mye rart rundt omkring. Altså, jeg ble litt overrasket over det som jeg oppfattet som en ganske tett integrering mellom språkrådet (som jeg egenlig ikke vet hva er. Er det et offentlig organ? en etat?) og tilgjengelige tegnsett.

him er ikke aktiv   Svar med sitat