Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-08, 15:19   #221
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har man mer å fare med når man skriver korrekt norsk?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Er det så umåtelig vanskelig å skjønne at ikke ALLE ANDRE er 100% som en selv?

Jeg får litt hetta av den no mercy-holdningen her inne av og til.

Gi nå folk litt slack, for guds skyld.

Siden du spør, Zöe. Det er vel sånt som dette som får folk til å reagere. Særlig når det dukker opp i en diskusjon som er litt preget av humor og ironi i forkant.

Jeg tror ikke du hadde fått så sterke reaksjoner om du bare hadde skrevet dette:

Sitat:

Dette er et flott forum, men av og til støter jeg på antydninger til ovenfra og ned holdning

Jeg vet at du har skrevet det siste sitatet på et tidspunkt i diskusjonen, men det drukner jo i en rekke andre ting du har skrevet som er mye sterkere og mye mer angripende.

Igjen - du kan selvsagt skrive og mene hva du vil om tonen og brukerne her inne. Men du må tåle å bli motsagt, og jeg tror du kan vinne mye på å ta ting litt mindre høytidelig. Det virker som om du ikke klarer helt å plukke opp hva som er ment avvæpnende og humoristisk, når du reagerer slik.

Sitat:

Men hva i all dager er i veien med dere?
Har jeg ikke sagt utallige ganger i denne debatten at det er flott å sette pris på og være stolt av egne egenskaper??

:twilightzonefølelse:

Sitat:

Vet du hva, Esme, dette synes jeg er et slag langt under beltestedet, og det føles veldig ubehagelig.

Dette er svar som jeg syns vitner om at du tar ting veldig bokstavelig og tolker alt i verste mening.

Jeg mener ikke å angripe deg enda mer, men sier bare det jeg tenker om hvorfor du nok en gang får alle mot deg når du kritiserer FP'ere for å være nedlatende. Kanskje du rett og slett bommer litt på å tolke hvilken tone ting er skrevet i? Kanskje du ikke har den samme humoren og sansen for ironi som endel av brukerne har?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat