Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-08, 12:05   #172
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har man mer å fare med når man skriver korrekt norsk?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Vis respekt for at andre kan ha andre kvaliteter enn en selv - og likevel ha like mye å fare med.

Vel, det kan du ta lærdom av selv. Helt seriøst.

Du kan prøve å ha respekt for at andre her har like fine og riktige verdier som deg, og at man klarer glatt å ha respekt for mennesker samtidig som man diskuterer hvilke egenskaper man setter pris på.

Eller jeg kan si dette i Zoë-språk:
Jeg synes det er viktig å være tolerant jeg det er viktig å ikke dømme andre. For meg er det viktig at man setter pris på andre mennesker og støtter dem i det som er deres sterke sider. Jeg synes det er viktig med kommunikasjon og jeg synes det er trist når andre ikke vil prøve å være med på å få utvekslet erfaringer og fine tanker.