Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-08, 23:11   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Jeg fikk et englebarn smykke (fikk ett til bursdagen min og), høretelefoner til iPoden og sånt beskyttelsesdeksel til iPoden. I tillegg fikk jeg et utrolig nydelig armbånd i hvitt gull av han da han kom hjem fra julebordet sitt i Las Vegas. Så egentlig burde jeg ikke fått noe mer......

Av meg fikk han en ny fiskesekk, og som avtalt noen klær på ferie, en Lacostegenser og en annen jakke.

Egentlig brukte vi alt for mye penger begge to, spesielt han..... (Han har vært usedvanelig raus med gaver og blomster og romantiske ting denne høsten..)

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat