Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-08, 15:39   #112
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.172
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har man mer å fare med når man skriver korrekt norsk?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.



Sorry, jeg blir så stresset av enkelte underforum her at det blir litt presiseringsbehov.

Det var ikke ment som noe spark til deg, altså! Hvis noe, er vel jeg en av dem som bruker mest tid her inne på å mase med presiseringer - men akkurat her var jeg bare (forsøksvis) generell.

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Klart det har en viss sammenheng, men ikke for alle. Mannen min - aka moteksempelet - er virkelig dårlig til å skrive. Såpass at vi stadig diskuterer om han har dysleksi. Men han har jo ingen problemer med å lese, så vi har funnet ut at han har hobbydysleksi eller latskapsdysleksi. Likevel har han mye å fare med. Hvis ikke hadde jeg jo ikke giddet å være gift med han.

Nettopp. Man kan ha en hel masse å fare med uten å ha stort å bidra med i en skriftlig sammenheng - jeg tenkte egentlig bare "noe å fare med i FP-sammenheng" her, jeg. :trangsynt: Og man kan også ha masse å bidra med i en skriftlig sammenheng uten å være spesielt flink i rettskrivning, men det er ofte (slett ikke alltid) en sammenheng der, og det var den sammenhengen jeg tenkte på.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat