Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-08, 14:33   #12
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt dårlig samvittighet?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jo, takk. Men hva skal en gjøre, da? Hun vræler så snørr og tårer strømmer, og da får hun i hvert fall ikke sove, for hun får jo knapt puste og begynner å hyperventilere. Mannen vil sende meg bort noen netter - tror snart han må få lov til det, jeg gitt. Jeg er åpenbart altfor blaut.

Problemstillingen din høres dessverre merkelig kjent ut. Men nok om det; hvis mannen din vil sende deg bort noen netter for å rette opp begge damenes nattesøvn, er det bare å takke ja med en gang.

Så får du samtidig selv sårt tiltrengt søvn og en mulighet til å få tilbake litt overskudd. Det er lett å komme på etterskudd og la negative tankerekker ta over, når du er trøtt hele tiden. :smertelig erfart: