Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-06, 12:40   #88
komo
Aktiv
 
komo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 112
komo er litt kul
Standard

Sv: Tv på barnerom

Jeg er på vei til å "gi" meg ang tv på barnerom, har ei jente på 10 som ønsker seg veeeeldig tv på rommet.(har stoort rom)
Vi holder igjen fordi vi har tv 3 steder i huset, barna har egen stue/lekerom med tv og playstation.
Jenta vår er veldig fornuftig, og er og kommer aldri til å bli noen tv slave, hun vil ha tv på rommet så hun kan se en film ol med feks venninner.
Har to mindre brødre hun ikke alltid har lyst til å være sammen med.
Hun er velidig sosial og har mye besøk, åpent hus her hos oss, og 10-11 åringer begynner å bli store, så for min del er det litt greit at de kan være litt på rommet også, se film , synge singstar, quiz, guitar hero, eye toy.
Har brukt rommet mye hittil med barbie/bratz osv, men det er ikke det guttevennene har lyst til å gjøre lenger.
På sommeren er de heldigvis ute og leker boksen går, politi og røver osv, så da er det ikke noe stress med tv....

Mener det er litt forskell på barn, noen er litt mer disp for tvavhengh enn andre. Må bli litt individuelt.

Som sagt er jeg på vei til å gi meg på det, problemet er at pappaen her i huset ikke har lyst til å gi seg. Hva gjør vi da?
Vi blir ikke enige

komo

__________________
100% Naturlig
komo er ikke aktiv   Svar med sitat