Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-08, 20:08   #10
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har man mer å fare med når man skriver korrekt norsk?

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Lovlig er det, men alt til sin tid. Jeg hadde dilla på ... en stund - så til de grader at det nesten var aldri enkle punktum i innleggene mine. Alle utsagn skulle liksom ende med undring eller være litt sånn uferdige eller hva det nå er man skal med de tre prikkene. Slitsomt. Nå har jeg bare et tankestrekproblem igjen. :jobber med saken:

Dette minner meg om en historie. Jeg tok et bilde inn i en ramme i går, og skjerte meg på fingen. Fikk et orntlig papirkutt, men oppdaga i dag at jeg hadde satt plastere på feil fing. Så i et døgn, altså 24 timer, har jeg godt runnt med plaster på feil fing.