Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-08, 19:37   #34
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har man mer å fare med når man skriver korrekt norsk?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Det som fascinerer meg er mennesker som har flere års utdannelse og som fremdeles "tviholder" på helt feil tegnsetting til tross for alle de diskusjonene på det som har vært her inne. Finnes det de som kanskje ikke ønsker å skrive korrekt?

Nå følte jeg meg truffet, for jeg vet at jeg tuller med kommaene mine, men til mitt forsvar har jeg ikke lest tegnsettingsdiskusjonstrådene her inne. Min dårlige unnskyldning er at jeg sliter med norsk tegnsetting etter å ha skrevet nesten utelukkende på engelsk i mange år. Og engelske kommaregler er jo helt håpløse. Så jeg setter komma der jeg synes det passer med små pauser og håper ingen plages veldig av det.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat