Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-08, 09:04   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke kjøp strimlet kyllingkjøtt!

Jeg finner også bein/beinaktige greier i kyllingkjøttdeigen så og si HVER gang, så jeg bruker den aldri. Pleide å lage kyllingburgere før, men etter å ha tygget meg gjennom fjørti beinaktige burgere er det helt slutt på det nå. ÆSJ!
Strimlet og salatkyllingkjøtt kjøper jeg heller aldri, for det er så lite RENT kjøtt i det at jeg blir kvalm.

Jeg kjøper frosne kyllingfileter i poser på 2 kg på Kiwi og Coop Xtra (av merkene Firstprice og XP), de er helt flotte og uten masse dritt på. Og billige (140,- kr for 2 kg).

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat