Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-08, 14:46   #10
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det jeg eller alle andre som har gått av hengslene?

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Folk som ikke har hatt hyperremesis burde holde kjeft om å takle "litt" kvalme. Tror ikke det har så mye med generasjonskløfter å gjøre. Det er vel mer det å kunne sette seg inn i hvor pyton det er å ikke få i seg vått eller tørt gjennom flere måneder uten å spy det opp igjen like etterpå. + Alt det andre som følger med av utmattelse, isolasjon, maktesløshet og det å føle at man er elendig til å gå gravid. Lukk ørene for dumme venner og bekjente som synes du syter.

Masse sympati herfra. Begynn å jobbe igjen når du er klar for det. En slik runde stjeler alt av krefter og overskudd. -Men det blir bedre etter hvert for de fleste.

Signerer dette.

Jeg møter også svært lite forståelse mtp at jeg virkelig ikke har lyst til å bli gravid igjen. "Alle svangerskap er ulike", "du TRENGER ikke bli like dårlig"...

Lalalalala.. De har rett og slett ikke peiling på hva dette dreier seg om.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat