Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-08, 17:22   #4
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nyttårsforsetter om et ryddigere hjem.

Jeg og mannen har vært sparsommelige med julegaver til hverandre fordi vi skal på Ikea og kjøpe oss bokhyller (billy) med skapdører.
Ett år etter at vi har flyttet inn skal endelig kassene med bøker som står på stua opp i hyller og datautstyr (les: ledninger, strømforsyninger x antall tastaturer osv, mannen har dilla på å sette sammen pcer.... ) skal skjules godt.

Kanskje jeg også får en stue som ligner en stue og ikke et dataverksted...
I tillegg skal vi gjøre noe med belysningen, en lampe på hele stua som flombelyser alt... ikke veldig pent...

:gleder meg:

Ellers så vil jeg si at det å holde det ryddig, handler om å kvitte seg med ting som bare er ting, som ikke har noen logisk plass eller funksjon...
Som for eksempel sjokolade smelteren som mannen kjøpte i fjor, har aldri brukt den, eller fem strømforsyninger som er defekte, eller den gamle tven som funker men som ikke blir brukt, og alle klær som man ikke bruker...
Til daglig så prøver jeg å rydde 5-10 min hver kveld etter at poden er lagt, da holder det seg ryddig, (bortsett fra som nevnt over, datadilla til sambo, det rotet er ikke mulig å rydde vekk før bokhyllene er på plass)