Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-07, 21:40   #20
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Jeg har kanskje en kjærest av de sjeldne som elsker å kjøpe gaver til meg og unga, hele året faktisk.

Masse klær, Springsteen cd, Hellbellis cd, Kjede med pent anheng i hvitt gull, og gaven over alle gaver ACDC dvd også MED Bon Scott... :rocker: Og han liker ikke musikken min, så jeg vet det kostet han å gå og kjøpe ACDC`n!!

Han fikk uteklær og ett godt dikt hvor det sto at han kunne gå og kjøpe seg motorsag. Lykken var stor i heimen, og vi sto formelig og trippet utenfor motorsag butikken da de åpnet 3. juledag , men vi måtte på flere for å finne DEN motorsagen. Og den har vært fyret flere ganger i romjula, sikkert til naboenes store lykke... Tja.. Men gladere kar skal en nesten lete etter tror jeg.