Tråd: Unge mødre
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-07, 15:41   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge mødre

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Tror det er mange unge mammaer som føler de har litt å bevise og mange negative holdninger å kjempe mot, men jeg vet ikke om en TV-Norge-dokumentar er den mest heldige måten å gjøre det gjennom.

Det kommer veldig an på hva TV-Norge egentlig ønsker med serien. Vil de vise frem at det er greit å få barn i ung alder, så blir dette som jente ønsket. Men jeg er litt usikker på om det blir fremstilt sånn.

Jeg så også reklameplakaten i dag, og ble forholdsvis skeptisk til hva som skjer inni hodet på denne jenta. Jeg tenker mitt om helt unge mødre, men jeg sier det IKKE til en tv-stasjon som klisterer det opp på reklameplakater land og strand rundt.

For ordens skyld, med unge mødre mener jeg tenåringsmødre. Å få barn tidlig i 20-årene er helt supert, men bare ikke noe for meg. Når man er tenåringsmor, er nok de fleste litt for unge ........ mener jeg.