Vis enkelt innlegg
Gammel 26-12-07, 21:50   #4
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge har et firma rett til å komme med krav om betaling?

En slekning, som kan dette ganske godt, fortalte meg en gang at dersom et firma ikke hadde stilt noen krav om betaling i løpet av et år, hadde de ikke noe å fare med. Hvis hun har rett i det du sier, og du altså ikke har fått andre purringer i mellomtiden, trenger du ikke å betale regningen. Det sitatet til Tammen tror jeg i så fall bare gjelder hvis firmaet har sendt deg purring tidligere.

Men ta for all del ikke det jeg sier for god fisk; ring Forbrukerombudet i din kommune og hør med dem. Hvis de bekrefter det jeg påstår, så sender du et brev eller en e-post til firmaet og henviser til råd fra Forbrukerombudet og sier at de ikke har noe krav på pengene når det har gått så og så lang tid. Skriv også at dersom du ikke har hørt noe fra dem innen en uke, anser du saken for ute av verden.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat