Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-07, 01:04   #6
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Så voksen kommer jeg aldri til å bli. :konstaterer:

Det er ikke så dumt i ettertid. Jeg synes vel ikke det er så morsot nå, og bruker det mot ham der jeg kan og vil. Jeg lærte også en VIKTIG lekse det året. Jeg brydde meg fordi jeg ville kunne si at jeg fikk det eller det av ham.

Jeg har fått gave på forskudd i år (ikke noe jeg liker) og så kjøpte jeg noe til meg selv forleden og ga det til ham. Det for at Mazungen skal få være med å gi noe.

Min eldste søster virker å ha skjønt tegningen og synes vist synd på meg, så hun hjelper ham med gaver nå. Den jeg fikk på forskudd i år (og ikke kan fortelle søsteren min) var totalt uventet, ikke helt meg, men morsom skryteeffekt.

Har jeg valget mellom å se ham på søndag og ha ham i butikker så har jeg ham heller hjemme. Lørdag er han på fast juletrerunde med svigerfar.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat