Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-07, 15:07   #10
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Snakk om flaks!

Nei jeg gikk pga for kjedelige arbeidsoppgaver/for lite utfordringer og at sjefen ga meg for lite å gjøre..

Økonomien i firmaet var visst bare rot, og ingen hadde kontroll i ledelsen. Dette visste ikke de på golvet så mye om... Men magefølelsen min sa meg at jeg må bare komme meg bort snart. Og hadde flaks å fikk meg ny jobb en måned før det smalt

Ble litt mye styring i går med telefoner til bostyrer og tidligere sjef, men jeg får både attest og feriepenger

De andre gamle kollegaene er ganske letta egentlig... De satser på å få seg jobb i større sikrere firmaer i fremtiden.

Som aksjonær er det litt surt da, men pytt, har jobb som er kjempe spennende og lærer mye nytt her jeg er nå:-)