Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-07, 12:31   #252
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hadde du tatt dette som en fornærmelse?

[quote=m|nken;710935

Min erfaring er forøvrig ikke at det er roligere i mellomjula i barnehagen. Jeg er vant med at alle avdelinger slås sammen og at man gjennomfører dagene som på en vanlig avdeling. Det har forøvig vært ganske mange barn som har kommet disse dagene, og en del ansatte som har avspassert. Det og være hjemme sammen med mor/far/søsken vil med andre ord være en avveksling fra det normale barnehagelivet, for de slitne barna som har behov for litt roligere dager.
[/quote]

Barna har jo allerede hatt 5 dager sammen md familien hjemme, noen har kanskje bare vært sammen med voksne. Hvorfor skulle de være slitne, og trenge å være hjemme?

De har også 4-5 nye fridager etter disse to dagene i romjulen også....så de får masse tid med familien sin denne julen.

Jeg tror det kan bli en fin avveksling for mange barn å være i bhg et par dager i romjula, med såpass mye fri. Det har sikkert blitt masse tv hjemme, og kan være godt med lek og moro med andre barn.