Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-07, 20:58   #7
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du tatt dette som en fornærmelse?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Tja, nå vet jeg ikke. Der hvor mannen min jobber fikk de beskjed om at viss de ville på jobb i romjula måtte de gi beskjed. Sjefen så nemlig helst at alle ble hjemme. De aller fleste jeg kjenner prøver å ta fri i romjula.

Nåja, de fleste steder jeg har jobbet ser de helst at folk er på jobb i romjula, selv om de ansatte selvsagt ønsker mest mulig fri. Derfor fordeler vi dagene, dersom vi kan gå med redusert bemanning noen dager. For eksempel 2. juledag og 1. nyttårsdag, da kjører vi litt redusert.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat