Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-06, 09:35   #19
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.440
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Dette kommer å bli kjempe flott Angelique!

Angående gardiner, jeg skulle ha gulvlange gardiner på alle vinduer uten det lille ved spisebordet, de små hadde jeg hatt uten gardiner. Panelgardiner eller noe annet som er litt gjennomsiktig tror jeg hadde vært flott. Eventuelt kan du se på Kid eller andre litt rimeligere steder og så kan du smashe til med farger som du lett kan skifte ut. Puter og lys og annet i samme farge blir nok kjempe flott. Om du vil ha hvite gardiner så går det sikkert bra også, du må bare se til at det ikke blir for kaldt

Marrakesh er kjempe fin! Og jeg hadde nok malt kjøkkenet...


Sist redigert av Pelen : 26-10-06 kl 09:38. Årsak: Jeg begynte å svare før alle innlegg ble publisert
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat